۱۳۸۹ آذر ۱, دوشنبه

یکی من - یکی تو

قبول، من حواس پرت، من گیج، من همه چی. اما یه خصوصیت خوبی که تو من هست اصلا اهل تلافی کردن و این جور بچه بازی در آوردنا نیستم. زنه هم اصلا آدمی نیست که تا حالا به عمرش پیاز نخورده باشه و از هر ده تا غذا به نه تاش آلرژی داشته باشه. اصلا هم اهله فضولی و سرک کشیدن تو زندگی این و اون نیست. هیچم اهله حساب کتاب و دو دو تا چهار تا نیست ( این آخری رو خساست بشمارین تا جزو خصیصه ها منفیش حساب بشه). آره ... گیج و هواس پرتم خودشه.

پ.ن: ببخشید که ایرادای که ازش گفتم چرت و بیخود بودن. همینارم با کلی فکر کردن پیداشون کردم.

۲ نظر:

  1. زنه جان اصلا خودتو ناراحت نکن همه این مجسمه بلاهت(بلاحت) رو میشناسن که عقده(اقده) ایه. کم میاره در و دیوارو میزنه.

    پ.ن: بیسواد خودتونین. رو همین حساب ناشناس کامنت میدم که دلتون در بیاد که کیم:ی

    پاسخحذف
  2. میشه حداقل به من بگی کی هستی دلم در اومد...؟

    پاسخحذف