۱۳۸۹ آبان ۱۰, دوشنبه

وبلاگ و رویدادیه

پاره ای از اراذل شکواییه تنظیم کرده اند مبنی بر دخل و تصرف بنده در نقل وقایع مطبوع ، و ایضا تغییر آنها به نفع خودم. همینجا دعوت به نظر می کنم به وقایعی که در آنها ما سوار بودیم و ایشان سواری ولی ما به جهت ایجاد حسن تعلیق در روایت واقعه بر خلاف آنچه چشم بلند نظر تاریخ به خود دیده بود، خود را پیاده انگاشتیم و بر عزت ایشان زیاده پنداشتیم. الاظاهر این وسعت نظر ما بر تکریم مخاطب و ایراد متن مناسب از سطح معلومات ادبی بعضی افزون تر و بر فقدان ذوق ایشان در وجود منحوسشان، گواهی نیک برتر است. لذا تمامی دوستان معظم و ایشان که قید نام میگردند معزز اند اما اگر لغتی به شکوایه و گلایه بر آید همانا طبع طنز را منور و نقش تعلیق را در متن منثور ،مسجل می نماید. معظم باشید.
بیست و چهارم ذی القعده 1431 قمری
مردوالدوله دیلمی

پ.ن: یعنی بی جنبه ها اگه من یه جایی هم چهار تا شوخی میکنم و داستان رو کم زیاد می کنم واسه قشنگ تر شدنشه، شما ها که تو کل تاریخ همین چهار تا خط بیشتر اسمتون نمیاد حالا به نیکی بیاد و به بدی بیاد چه فرقی به حال شما می کنه؟!

۲ نظر:

  1. سلام
    تازه پیدا کردم اینجا رو
    مثه همیشه کارات جالبه
    امیدوارم زندگیتون مثه این وبلاگ شیرین و قشنگ باشه ولی مثه این وبلاگ واسه دوستاتون سرگرم کننده نباشه D:

    پاسخحذف
  2. راستی خودم رو معرفی کنم، علیرضا هستم

    پاسخحذف