۱۳۸۹ آذر ۱, دوشنبه

حواس پرتی تا چه حد؟

دیشب خونه شوهره اینا بودیم و منتظر بودیم من و تو حذفی ها رواعلام کنه و تحت تاثیر بازی کشتی کج x- boxداشتیم واقعا کشتی می گرفتیم که یهو شوهره تصمیم گرفت بشینه پشته لب تاپش یه کاری انجام بده منم همزمان عینک رو از رو چشمش برداشتم گفتم بده برات تمیزش کنم... رفتم که دستمالشو بردارم... یهو شوهره گفت : زنه دوباره باید بریم چشم پزشکی!!! من چرا؟ اخه چشمم خیلی ضعیف شده دیگه با عینکم خیلی ضعیف میبینم؟ حالا من با تعجب تمام بهش میگم تو که عینکت پیش منه؟ یهو شوهره در کمال ناباوری خیلی جدی دستشو برد نزدیک صورتش که ببینه عینکش هست یا نه؟ فکر کن اصلا متوجه نشده بود که من عینک رو از رو صورتش برداشتم!!!!

پ .ن شوهره عزیزم اصلا هم حواسش پرت نیست....

۳ نظر:

  1. اووووووووو..!!!
    مرده دیگه خیلی داغووووونه..!!!:دی

    پاسخحذف
  2. رسما ژانویست
    ما که عادت داریم
    این مرده با مرده فرقی نداره.

    پ.ن:این واژه مرده ای که من گفتم با واژه مرده فرق داره ها!

    پاسخحذف
  3. علی انگار پست مخصوص می خوای!! آره؟

    پاسخحذف