۱۳۸۹ مهر ۴, یکشنبه

ما هستیم

اشتباه نکنید... این نه یه پست سیاسی نه پاسخ به یه دعوت مشتی نه همون "ما مستیم" که قلب به "هیم"! شده. این یعنی این که دلیل نمیشه چون سه روز سرمون شلوغه شما فکر کنید دیگه "همه چی آرومه، من چقدر خوشحالم، تو دیگه نمی نویسی ، من نظر میزارم!". حالا این سه روز چه خبر بود؟ اینم از سه روز...

ماهستیم، حتی اگه خیلی دور باشه
تا حالا شده یه دوست داشته باشین که زن ذلیل باشه؟ حالا اگه اون قدر زن ذلیل باشه که مراسم نامزدیشو شهر زنش بگیره چه طور؟ حالا اونقدر زن ذلیل باشه که شهر زنش خونه بگیره چه طور؟ عروسیشم همونجا بگیره چه طور؟ خب ما داریم!
حالا شده عروسی برین؟ عروسی یه شهر دیگه چه طور؟ عروسی شیش ساعت راه چه طور؟ حالا بعد از شیش ساعت راه از ماشین پیاده بشین برین تو عروسی چه طور؟ خب ما رفتیم!
آقای س.ح(آقای مهندس سینا خان) یکی از دوستان عزیز تر از جان من و زنه و همسر گرامیشون ض(پر رو نشین، اسم زن مردم که اینجا نمی نویسم) که اونم از دوستای خیلی عزیز ماست خبر مرگ ما دو تا واسه روز جمعه2 مهر مصادف با آخرین روز تعطیلات تابستانی فردیس کرج جشن عروسی گرفتن. الان دو ماهه ما خبر همو نداریم، همین الانم کیش هستن دارن با پول شاباش و رونما صفا سی تی می کنن در حد بوندس لیگا ، ولی از شانس فشنگی ما موقع عروسی نات آنلی ما اولین مدعوین بودیم، بات آلسو سرپرستی مدعوین شهر رشت هم به ما دو تا سپرده شده بود. یه جوری بود که انگار داماد تهرانی یه مدتی هم رشت بوده واسه همین دوستای قدیمیش رو دعوت کرده، انگار نه انگار گل بیجار رو شلوار داماد چسبیده! خلاصه ما یه گله تو این ترافیک روز آخر تعطیلات ، انر انر رفتیم تهران دو ساعت تو عروسی نشستیم ، انر انر رگشتیم. البته من به شخصه تو همین دو ساعت چنان آبرو ریزی های کردم که به دلیل احتمال مشاهده این پست توسط داماد و عروس محترم از بیان آن عاجزم.

ما هستیم، حتی اگه خیلی جلف باشه
انگار یه زوجه عاشق پیشه هستن که وب ما رو می خونن، ما به هیچ نحو به نام و نصبشون اشاره نمی کنیم. الکیم زنگ نزنین چون شما نیستین، خاطرتون جمع. خلاصه از ما خواسته شده اون ور نگاه کنیم و سوت بزنیم و یه سری حرفا بزنیم که بعضیا! بشنون ، حتی اگه خیلی جلف باشه، ما هم که میشناسین پای تعهدات اجتماعی پیش بیاد به دهقان فداکار میگیم ، خان دایی.
"عشق چیز ساده اییه ، بهش شک نکنین، فکر نکنین قبل از اومدنش صدای یه موزیک لایت میاد و بعد از اومدنش صدا سیما سانسورش میکنه ، عشق آروم آروم میاد و بعد از یه مدت میفهمی که تا ابد می تونی جاری بودنش رو احساس کنی و اونجاست که باید بهش اعتماد کنی. عشق چیز با ارزشیه، اونو مخفی نکنین، مخصوصا از کسی که دوستش دارید . اوسگل های گوگولی این همه با هم قایم موشک بازی نکنین، مخصوصا با تو هم کرگدن چماق که فکر میکنی از دماغ فیل افتادی ، برو خبر مرگت بهش بگو بهش علاقه داری خواسته ها تم بگو کلک کارو بکن ، من خبرشو دارم اون اسگل هنوزم دلش با توه..."

ما هستیم، حتی اگه خیلی چرت باشه
ما رفتیم این فیلم یه جیب پر پول، و هم زمان یه فیلم پر چرت، یه سینما پر جلف، یه مهد کودک پر جانور و یه خانواده پر نفهم رو هم تماشا کردیم. خواهر منم معتقده :"خو تقصیر من چیییییه خو؟ تلویزیون تبلیغ میکرد! من که ندیده بودم فیلم رو... تازه تقصیر منه اون همه گره گوری و بچه کوچولو آورده بودن سینما مگه!..."

پ.ن: بی جنبه ها واسه قشنگی اونجوری نوشتم، وگرنه به ما افتخار دادین ما رو دعوت کردین و ما هم افتخار کردیم که تو جشن عروسیتون بودیم. فدا جفتتون ; امضا - مرده و زنه
پ.پ.ن:چرت بودن سینما خداییش تقصیر خواهر من نبود، فرهنگ سینما ها تو ایران مخصوصا تو گیلان پایینه، من و زنه هم اکثر بخاطر حمایت از صنعت سینما میریم سینما وگرنه سی دیش منطقی تره.
پ.پ.پ.ن: زرشککککک. نمیگم اسم اون دوتا رو.

۳ نظر:

  1. اینم نظر! هی میگین قسمت نظرات سایت کار نمی کنه

    پاسخحذف
  2. عزیزم ما که داخل سیستمیم راحت نظر میزاریم بقیه نمی تونن

    پاسخحذف
  3. قسمت نظرات سایت کار نمیکنه !!!!!

    پاسخحذف