۱۳۸۹ آبان ۹, یکشنبه

ما دو تا - دو تا دو تا

تیتر رو با این وزن بخونید: "ما دو تا دختر خاله - میرویم خونه خاله..."

اولا، قابل توجه اراذل سیاسی که هر از گاهی به سایت ما سر میزنن و با گذاشتن کامنت های بو دار سعی در سیاه نمایی حال و هوای پست های این دو کفتر کاکل به سر دارند ، عارض شوم که ما دو تا به هیچ گروه و جناح سیاسی وابسته نیست مگر اینکه لازم شود. حالا کی لازم می شود؟! در پست های آتی خواهم گفت اما برای نمونه مثلا اگه بخواییم محل کارمون عوض کنیم یا اتفاقا یادمون بیوفته تو کشورمون چه خبره! بخواییم بریم صدای آ.م.ر.ی.ک.ا ، اما اجالتا "مرگ بر آمریکا"!

و اصل موضوع :
توی گوگل نوشتم "ما دو تا" در کمال نا باوری تبدیل به شیر سماور شدم... چه طور؟! خوب برید ببینید... ما دو تا، یعنی من و زنه فکر میکردیم فقط ما دو تاییم که ما دو تاییم، نه ، نگو یه عالمه آدم هستن که دو تا - دوتا ، "ما دو تا" هستن. از بس رو دمم موند اسامی بعضی از این وبلاگ ها رو جهت هاراگیری عرض میکنم:

  • www.matwota.blogfa.com
فکر کنم تا حالا از هم جدا شدن، آخرین پستشون ماله سه شنبه 15 اردیبهشت1388 ، یا شایدم دیگه حوصله این لوس بازیا رو ندارن، گرچه تو پستاشون حرفای سیاسیم زیاد می زدن، فکر کنم شیطونا نخبه سیاسی وطن پرست شدن رفتن خارج از کشور.
شعار وبلاگ:"نگاهی میکنی مارا،مگر عاشق ندیدی تو"

  • cathyvahid.persianblog.ir
این دو تا که شورش رو در آوردن در حد جام باشگاه های اروپا: cathyvahid.blogspot.com و cathyvahid.blogfa.com هم ماله این دو تا ، لوسه. هی هم میگن ما خارجیم، ما خارجیم. خوب بر عکسش نگاه کنن میبینن ما خارجیم اونا داخلن. اصلا ولش کن، اینا هم چون رفتن خارج دیگه حرف سیاسی لازم نیست بزنن،عوضش تا دلتون بخواد حرفای خاله زنکی، مطمئنم زنه از همین امروز خواننده پروپا قرص وبلاگشون میشه.
شعار وبلاگ:"ما خارجیم! ای ول"

  • www.fateme-zahra.persianblog.ir
از بس آخرین پستش قدیمی بود خودم بیخیال شدم. خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه...

پ.ن: من امروز دیروز بعد از یک عمر عمل به قانون اولین عمل قانون شکنانه خودم رو انجام دادم و وی پی ان خریدم، تازه بعدش هم فیس بوک رفتم، میترسم همینطوری که داری پیش میره جو بگیرتم بریزم خیابون شعار بدم!!! واسه همینم منو جو سیاسی گرفته، نگران نباشین، ایدز نیست که، خوب میشم!
پ.پ.ن:قایل توجه دوستان صاحب وبلاگ های مذکور. جنبه داشته باشید. لینک کنید. با مرام باشید و تلافی نکنید.
پ.پ.پ.ن:ای زنه، ای تراوت گیسوی بهار در خرمن سر سبز حیاته من (عجب جمله ای گفتم!)، هیچی دیگه جو من و گرفت، بیخیال.
پ.پ.پ.پ.ن:همینجوری، هیچی، از پی نوشت خوشم اومده.

۲ نظر: