۱۳۸۹ مهر ۲۹, پنجشنبه

سریال طلسم شده..

نیمدونم این چه حکمتی که هر وقت که ما میخواییم یه بعدازظهرو تا شب بشینییم این سریال فرینج رو ببینیم نمیشه...یا باید بریم بیرون.. یا شوهره جلسه داره..یا من کار دارم یا داداشه اینا می خوان برن مهمونی... خلاصه دیروز بعد از کلی برنامه ریزی هممون برنامه هامون رو کنسل کردیم شوهره جلسشو کنسل کرده....قرار شد شوهره بیاد که فرینج ببینیم منم خواب بودم به محض اینکه بیدار شدم یادم اومد که الان چند روز قرار یه نقشه ای رو واسه یه شخص مهم وکار مهم آماده کنم که دیگه امروز آخرین مهلتم بود... خلاصه تند تند نشستم اونارو انجام دادم شد 6:30 شوهره قرار شد ببره میلش کنه چون مودم لپ تابم خراب شده....تا اون برگرده شد 7:30... تا حرف زدنامون تموم شد..شد8 خلاصه ما تا 2 قسمت فرینج دیدیم که یهو دوستای داداشه زنگ زدن که میان خونشون.... من و شوهره اومدیم طبقه بالا خونه ما شام خوردیم تا 11 اونا رفتن.... به زور شوهره رو که از هرفرصتی واسه خوابیدن استفاده میکنه رو بیدار کردم بردم پایین که ادامه فرینج ببینیم که دیدیم داداشه وزنش قهوه تلخ رو آماده کردن ببینیم اونم واسه اینکه دوستای داداشه تعریف کردن تو این سریش رقص چاقو داره..... خلاصه بازم این فرینج دیدن ما کنسل شد... قرار شد که بعد از قهوه تلخ 1 قسمت فرینج ببینیم... اونم دیدیدم بلاخره ولی با ندیدنش واسه من فرقی نداشت.... چون تمام مدت داشتم چرت می زدم والان هم ازش هیچی یادم نمیاد....خلاصه نمی دونم این فرینج بیچاره طلسم شده چه اتفاقی براش افتاده که اصلا قسمت نمی شه ببینیمش تا به پخش جهانی برسیم.... هرچند من هنوز نمیدونم ما چرا اینقدر اصرار داریم تند تند فرینج ببینیم...

پ.ن : هر چند زن داداشه معتقد من بیدارم باشه قسمت قبلی رو باید به طور کامل برای من یادآوری کنه تا بتونم قسمت جدید رو ببینیم.....:ی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر