۱۳۸۹ مهر ۱۳, سه‌شنبه

پس انداز 9میلیون ونیمی

1شنبه بعد از رسوندن داداشه به خونه من رفتم کلاس تری دی مکس.... پیش یکی از دوستان اکتیو....بعد از کلاس خلاصه از هر دری حرف زدیم ورسیدیم به کار وحقوق وپس انداز...... که اینجانب متوجه شدم این دوست بسیار اکتیو ما در این 1 سال پس از فارغ التحصیلی 9.5 میلیون پول پس انداز کردن ..اونم با کار دانشجویی ...... یعنی اگه می گفت اینقدر درآوردم و خرج کردم.... افسردگی نمی گرفتم....بخیل نیستم که .... خیلی خوشحال می گفت نه من اصلا ول خرجی نمی کنم...می تونم پس انداز کنم.... این در حالیکه ..منو شوهره روزهای آخره ما سر 10 هزار تومن دعوامون میشه :ی اینقدر که توانایی داریم در پس انداز پول......:ی
حالا فکر کنین من بعد از شنیدن این سخنان گهربار دوست گرام... شب با دوستا و شوهره رفتیم بیرون..... یعنی اینقدر گفتم این قضیه پس اندازرو..غر زدم .....که شوهره بیچاره عزیزم....به بچه ها می گفت یه 10 میلیون دارین همین الان قرض بدین به من....

۴ نظر:

  1. سلام زنه.... خوبی... چطوری... راستی... کاربرد این همه سه نقطه... تو متن... اونم متنی وبلاگی... فکر نمی کنی... یکم خوندن رو... واسه مخاطبانت... بالاخص مخاطبان... بی سوادی... مثله... سخت... کنه...

    پاسخحذف
  2. ممنون از نظرت حتما در موردش فکر وعمل میکنم.
    کاش اون عده ای که منظورت بود رو می گفتی که بقیه بهشون بر نخوره..

    پاسخحذف
  3. علی،میثم،جابر،میلاد،فرشاد،ع،آ،س،خودم

    پاسخحذف
  4. زنه حق داره دیگه!!

    پاسخحذف