۱۳۸۹ دی ۶, دوشنبه

همه چيز در ارتباط با پول در يك روز

ديروز بعد ازظهر با مادر شوهره و خاله شوهره رفتيم مهموني... واي ازبس از من تعريف كردن.. ديگه خودم داشت حالم از خودم بهم مي خورد. ديگه چه برسه به اونا....بعد از اونور هم همينجوري قدم زديم رفتيم تو فروشگاه top mode قشنگ يه مانتو كردن تو پاچه ما.... حالا از ديروز تا حالا غمگينم...حالا خوبه پول رو با دستگاه پرداخت كردم همينجوري نقدي مي دادم...فكر كنم اصلا ديگه رودر وايسي جلو خانواده شوهره رو مي ذاشتم كنار و نمي خريدم....خو دلم نمياد اين همه پول بدم واسه يه مانتو.....
بعد هم اومديم تو كوچه بچه ها رو ديديم داشتن تنهايي بدون ما ميرفتن ددر دودور...كلي با مادر شوهره اذيتشون كرديم...
ميثم دندوناشو ارتودنسي كرده و خيال من راحت شد كه خانواده اش به ميثم هم توجه كردن....:ي آخه همش به داداش كوچيكش توجه مي كنن..خود ميثم از همه بدتر.... يعني ما هر جا بريم فقط داره واسه داداشش خريد مي كنه ...واسه خودش چيزي نمي خره.... ديگه مي خواستم برم با مامانش صحبت كنم كه يه 2 ميليون واسه ارتودنسيش خرج كردن...:ي
ما الان چند روز كه خونه شوهره اينا هستيم خونه ما نرفتيم ..ديروزشوهره به داداشه زنگ زده بود ميگفت بابا تو بيا اينجا من پول يارانه هاتو ميدم..آخه دقيقا شب قبل از اينكه ما بريم خونه شوهره اينا ... بابا به شوخي به همه بچه ها گفته بود شما كه همتون هميشه اينجايين... پول هاي يارانه رو بدين به من...!!!!

۱ نظر:

  1. سلام
    کامنتم به این پست ربطی نداره در موردش قبلا زیر زمینی با زنه صحبت شده و نمیشه علنی صحبتو بیان کردش.
    حالا این بماند بریم سر اصل مطلب:

    سرکار خانم من و تو
    با سلام
    ضمن عرض تبریک سال نو میلادی خدمت شما، لازم به ذکر است پیرو مذاکرات قبلی و کامنت های گذشته شما و بنده در مورد سفر جنابعالی در وبلاگ ما دو تا شما هنوز اطلاع رسانی عمومی در این خصوص ننموده اید و هنوز برای ما جای سوال است که "اون چند وقتی که سفر رفته بودین راستشو بگین کجا رفته بودین" لذا اینجانب لازم دیدم این خواسته پاسخ نگرفته اینجانبان را کتبا به طور خصوصی برای شما ارسال بنمایم. ضمنا در صورت عدم پاسخگویی جنابعالی به صورت عمومی، اینجانبان مجبور به علنی سازی این نامه برای روشنگری در افکار عمومی می باشیم.
    با تشکر از همکاری شما
    مدیر عامل ارتباطات مردمی
    وبلاگ مردمی من و تو
    علی

    پ.ن: دوستان باید بگم که ما چون نمی تونستیم نامه رو خصوصی بفرستیم از همون اول علنی گزاشتیم. شما فکر کنین که 1 ماه ایشون به ناممون جواب ندادن و ما مجبور شدیم نامه رو علنی کنیم.

    پاسخحذف