۱۳۸۹ مرداد ۳۰, شنبه

سورپرایز

زنه :
دیروز اولین مهمونی ماه رومضون خونه خواهر من بود...البته مهمونی چه عرض (؟) کنم از ساعت 5 اونجا بودیم مشغول کار کردن.... بعد از افطار نوبت شام شد شام هم کباب بود... این شوهر ما هم که عاشق کباب ...فکر می کنم کبابو از منم بیشتر دوست داره!!!!!!!!!! با داداش من رفتن کباب درست کنن این شیطونا یه کاسه کبابو که به علت کم بودن سیخ زیاد اومده بود بردن پایین بخورن البته یواشکی.....که موقع رفتن داماد عزیز و چن نفر دیگه همراهیشون کردن.....منم پیش خودم فکر کردم که حتما همه با هم می خورن دیگه....خلاصه کباب حاضر شد شام خوردیم و میوه چایی هم خوردیم وقرار شد که برگردیم .........همه رفتن ما از هم دیرتر رفتیم پایین که سوار ماشین شیم تو راه پله شوهری می گه برات سورپرایز دارم تا بیایم پایین من یادم میره دم ماشین بودیم که شوهری می گه در صندوق عقبو باز کن ...منم میگم چرا وسایل که صندلی عقب جا میشه...گفت می گم باز کن کار دارم... خلاصه ما این در باز کردیم....به نظرتون چی دیدم؟!!!!!!!!! کاسه پر از گوشت
پ.ن: دیدم موقع بر گشت به خواهرم می گه حلال کن ما رو........

۱ نظر: