۱۳۸۹ مرداد ۲۵, دوشنبه

19 تیر - تیر آخر - پست اول

مرده:
ب و خداوند بخشید و مهر ورزید

شنبه 19 تیر ماه 1389 مصادف با روز بعثت حضرت رسول اکرم فردای روز تولد خودم بالاخره کلک کارو کندیم و عقد کردیم.

اوففففف - نمی دونم دو فردای دیگه که افتادیم تو گیر و دار مکافات زندگی یادمون میاد واسه به هم رسیدن چه ها که سخت بود و کردیم و چه سختی ها که زیاد بود و کشیدیم...

این اوفففف و رو یادم باشه از ته دل بخونم!

این وبلاگ هم ماله از 19 به بعده، حالا شاید جایی که لازم شد 2 تا پست واسه قبلش دادیم تا چهار تا چیزو یاد آوری کنیم. اما در کل از 19 به بعد و ثبت می کنیم.

از 20 ام قراره من این وبلاگ رو راه بندازم که به دلایل مختلف نمی شه، اولا که خستگی عقد بود، بعدش بلاگر را نمی داد . بعدش خودم یکم کندی کردم تا الان که 25 مرداد و بعد از یک ماه یک هفته من دارم اولین پست وبلاگ رو پابلیش می کنم. گرچه گزارش یک ماه اول رو به طور خلاصه و کوتاه طی پست های مختلف ارسال می کنم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر