۱۳۸۹ دی ۱۲, یکشنبه

کباب ایرانی به سبک جمهوری چک


همیشه وقتی خونه کباب داریم من غرغرم میره هوا که: شما کباب زدن بلد نیستین! شما گوشت و حروم میکنین! این چیه مثله سنگ میمونه! این چیه مثله کوبیده شده! خلاصه زیر بار کباب خونه نمیرم.

این سری جمعه قرار شد من و زنه که خیلی ادعامون میشه - مخصوصا من خیلی ادعام میشه - کباب رو حاضر کنیم.

من و زنه هم عینه پت و مت افتادیم به جون گوشت و پیاز و ماست و سس و ادویه جات. بعدا مثله اونا هر وقت گند میزدیم نمیدونستیم چجوری جمش کنیم من دستم و میزدم کمرم دو نفری گندی که زده بودیم و تماشا می کردیم با هم می خوندیم :
"دید، دید، دیری ، دیری، دید، ...، دید!، دید!، دید. ... ، دیری، دیری، دیدی ، دید، دیری، دید دید ، دید دید."

خلاصه جاتون خالی یه گندی زدیم که نگو نپرس، اما جالب بود همه راضی بودن! نمی دونم از بس گنده بزرگی زدیم که کسی نخواست ناراحنمون کنه! یا از بس گند زدیم که شانسی از اونطرفش خوب از آب در اومد!!!

راستی ، عصرجمعه هم بدون مقدمه و آمادگی رفتیم تهران و امروز صبح ساعت 5 برگشتیم که فردا اگه شد پستش و مینویسم!

ضمنا اگه عکس پست نمایش داده نمیشه به گیرنده هاتون دست نزنین! واسه اینه که سایت آپلود فایل های عکس بلاگر فیلتر شده. واسه اینکه نرید دنبال کارای خلاف و فیلتر شکن و از این بی ناموس گیری ها خیالتون و راحت کنم: "اگه عکس رو نبینید چیزی از دست نمیدید، عکس صحنه ای از ورز دادن گوشت توسط زنه است"
پ.ن: پت و مت ساخت جمهوری چک
پ.پ.ن: کباب غذای اصیل ایرانی (و ترک) هست
پ.پ.پ.ن: پ.ن + پ.پ.ن = کباب ایرانی به سبک جمهوری چک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر