۱۳۸۹ دی ۲۶, یکشنبه

با گیرنده های خودتون ور برین لطفا!

قابل توجه دوستان گرامی و بازدیدکنندگان ارجمند به عبارتی لیدیز اند جنتلمنز با طی پی گیری های مستمر زنه بنده تمام سوراخ سمبه ها را گشته و در نهایت هیچ گواهی مبنی بر وجود هر گونه ایراد در سیستم نظر نویسی سایت و بخش نظرات نیافتم. لذا لطفا ضمن سعی و تلاش جهت انتقال احساسات خود و تشویق زنه بدینوسیله اعلام می داریم که هیچ ایرادی در فرستنده نیست و لطفا با گیرنده های خود بیشتر ور روید ( اینترنت اکسپلورر و یا فایر فاکس یا هر چیز دیگه ). ضمنا: اگر باز هم مشکلی بود لطفا اینقدر تو گوش این زنه نخونید که مشکل از بلاگر ، برید بلاگفا و پرشیان بلاگ مشکل حل میشه! مگه این خارجیا که خودشون ختم وبلاگ نویسین میرن بلاگفا وب میزنن؟ ! ... مگه!
پس بیخیال بشید تو رو حضرت عباس.
بعد هم میگه اینجا روابط عمومی وزارت کشور شما هی میان نظر میدین! اینجا مثله برنامه های کانال های فارسی خارجی میمونه... بیان نگاه کنین ، نظرات دیگران هم گوش کنین. حالا خودتون لزوما نباید نظری داشته باشین که! اصلا راستشو بخوایین ما خودمونم نمی تونیم نظر بنویسیم، هی ارور میده! اما مثله شما تخریب نمی کنیم. انتقاد سازنده می کنیم، بلاگر هم انگارنه انگار. مونده فصل پشم چینی بشه بعدا حالا شاید یه فکری به حال ما بکنه. او او او ... راستی راستی. نرید عینه این خاله زنکا این ور اون ور بشینید بگید اینا تو وبلاگشون حرف سیاسی می نویسنا!!! من همینجا تکذیب می کنم! حتی خواستگاری رفتن علی رو هم تکذیب می کنم! حتی شوخی های زشت و بی ادبانه میثم با علی رو هم تکذیب می کنم! اصلا اینجا وبلاگ ی خصوصی من و زنست، حراج کرده شخصیت مردم نیست که... مرگ بر آمریکا...

۲ نظر:

  1. یک ... دو ... سه ...
    نظر من و میشنوین!

    پاسخحذف
  2. صدا میاد فقط قطع و وصل میشه..:دی
    داری شوخی می کنی؟؟؟علی؟؟؟؟؟بازم؟؟؟؟؟کی؟؟؟؟؟
    یکی به منم بگه اینجا چه خبره!!!!!!

    پاسخحذف