۱۳۸۹ دی ۲۵, شنبه

با ما هم آره!

ساعت 11:30 و من و زنه بعد از تماشای مختارنامه هرکدوم سرمون به کار خودمون گرم بود. من داشتم درس می خوندم زنه هم داشت وبگردی می کرد. مدام هم غر میزد که :"ما الان اگه تو بلاگر 50 تا بازدید در روز داریم اگه تو بلاگفا بودیم 1050 تا بازدید داشتیم و ... فلان و بهمان" منم عینه این مردای 40 50 ساله سریالای تلویزیونی که به دغدغه های بی مورد خانوماشون توجه نه چندان روشنی می کنن ،سر تکون می دادم و انگار نه انگار که خانوم تاکید دارن که وبلاگمون رو ببریم تو بلاگفا یا میهن بلاگ.
اما الان یه چیزی پیش اومده که برنامه سیاسی شده و من به نوبه خودم بر خودم لازم دیدم حضور در صحنه داشته باشم: 

واقعیت اینه که ما جز خودمون و موتور های جستجو و یه سری از دوستامون که با تهدید و اعراب  به سایتمون سر می زنن هر از گاهی خواننده هم داریم که از خصوصیات خاص خواننده های وبلاگ ما همین بس که یا اشتباهی میان یا وقتی هم با هدف خوندن یه وبلاگ با موضوع وبلاگ ما وارد ویلاگ ما دو تا میشن دیگه هرگز بر نمی گردن. یه عده در حد بند انگشت شمار هم که میان بعد از مدتی اصرار مینی بر اینکه نمی تونن واسمون نظر بزارن و بعد شنیدن جواب ما مبنی بر اینکه از اینترنت اکسپلورر با ورژن جدید استفاده کنید ایراد از ما نیست ، دیگه به کل نمی یان. اما اینم باز مشکل ما نیست...

مشکل اینه که طرف سرچ زده :"فلان کار با فلان کس" یا نوشته "فلان چیز فلانی" یا گفته "فلان و فلان" بعد موتور جستجوی گوگل تو همون صفحه اول زرتی سایت ما رو معرفی کرده. بعد اون یارو هم زرتی از بین اون همه صفحه اومده سایت ما رو تماشا کرده. آخه مثلا طرف سرچ زده ... لا اله الا الله . ما همینجوری هیچی نمی نویسیم گوگل وبلاگ ما رو درست کرده جولان گاه بی عفتی (جمله رو داشتی) حالا می ترسم بنویسم طرف با چه سرچایی میاد تو سایته ما، از فردا لینکمونو تو چیز دات کام پیدا کنیم. من از همینجا به موتور جستجوی شایع پراکن و تهمت زن گوگل و موتور های جستجوی دیگه ای که این بی ناموس گیری ها رو می کنن اعلام می کنم دست از سر ما بردارن. ما همینجوریشم با هزار تا مکافات پست میزاریم، خدا اون روزو نیاره فیلتر هم بشه.

شما اگه تو گوگل سرچ بکنین( ما دو تا) ما صفحه ان ام هم نیستیم اما اگه سرچ بزنین "خرس گنده بی خاصیت"  ما همون خط اولیم!
گوگل! با ما هم آره!

۱ نظر:

  1. باور کن من الان سرچ کردم ما دو تا همون صفحه اول اومدین!!!

    پاسخحذف