۱۳۸۹ بهمن ۲۵, دوشنبه

یه کار خوب برای من سراغ ندارین؟

داشتم پست های وبلاگ رو میخوندم و نظرات رو جواب میدادم (نظرات که چه عرض کنم! یه نظر بود ماله فینگیلی) که تلفن اتاقم زنگ زد. سلام علیک که کرد، من طرف رو با یکی از همکارام که باهاش شوخی دارم اشتیاه گرفتم...

اون: سلام مهندس، صبحت بخیر
این: سلااااام عشق من، من میمیرم براتا
اون: ...
این:آخه من چرا اینقدر تورو دوست دارم. آخه چرا من و تو اینقدر زود برای زندگیمون تصمیم گرفتیم. چرا صبر نکردیم همدیگرو ببینیم با هم ازدواج کنیم. آخه تو چرا اینقدر دوست داشتنی هستی!
اون: ...
این: میخورمتا شیرین گوشت... بگو کارتو فدات شم...
اون: مهندس مطمئنی اشتباه نگرفتی؟
این: (من با حالت مسخره) اوه ببخشید آقای (معاون اداری و مالی) سلام
اون: من (معاون اداری و مالی) هستم
این: ...
اون: شما در جریان خط دیتا شماره ***** هستین؟!
این: ...
اون: الو مهندس!
این: ...
اون: الو... الو...
این: ببخشید من شما رو اشتباه گرفتم (جلو خندمم نمی تونم بگیرم)
اون: نه عزیزم درست گرفتی اتفاقا!!! (جلو خندم رو گرفت)

پ.ن: از صفت های جناب، آقا مشخصه که هم دوست همکارم که باهاش شوخی دارم هم معاون اداری و مالیمون که با من شوخی داره هردو "مذکر" هستن پس لطفا پروپاگاندای بیخود برای برهم زدن جو راه نندازین.
پ.پ.ن:  اگه کسی جایی کار مناسب برای من داره حتما پست بده... چون اگه تا پایان امروز معاون اداری ومالیمون من از اداره بیرون نندازه من بخاطر جمله آخری که گفت خودم استفا میدم.
پ.پ.پ.ن: ول کن... هنوز از خنده دارم منفجر میشم.

۶ نظر:

  1. سلام. برای اینکه نشون بدیم خواننده ایم حتما باید کامنت گذاشت؟ :P ... از نوشته های کوتاه و صمیمیتون لذت میبرم. شاد باشید در کنار هم.

    پاسخحذف
  2. ممنون عزيزم...
    اگه كامنت بزاري..من خوشحال ميشم وبا خواننده خوبي مثل شما آشنا :ي

    پاسخحذف
  3. چه لوس! خوشحال میشی و آشنا؟ دیگه چی!

    پاسخحذف
  4. سلام
    امیدوارم همینجوری که عاشقانه ازدواج کردین...
    همینجوری هم خوشبخت بشین....
    (یک دوست،یا آشنا)

    پاسخحذف
  5. سلام
    امیدوارم همینجوری که عاشقانه ازدواج کردین...
    همینجوری هم خوشبخت بشین....
    (یک دوست،یا آشنا)

    پاسخحذف