۱۳۸۹ بهمن ۲۴, یکشنبه

دیسک سرانگشت شصت دست راست

جاتون خالی همین الان از بیرون رسیدیم خونه - ساعت 12:59 - بعضی اوقات با خودم می گم شانس آوردم ازدواج کردم وگرنه دیگه کم کم صبح باید از همون خیابون میرفتم سر کار (حالا نیست نمیرفتم!).
مطمئنا ساعت 1 صبح خونه اومدن بعد از ساعت ها دور و دورهمی چیز تازه ای نیست که بخوام بخاطرش این وقت شب پست ینویسم. درد اصلی جای دیگه است. من نمی دونم این تب هیت (بازدید از وبلاگمون) دیگه چه مرض جدیدیه که افتاده به جون زنه! بازم این میثم و علی و جابر خیر و بهره ندیده این زنه رو شیر کردن که ما دو تا رو ببرین رو بلاگفا هیتتون میره بالا! آخه این بلاگ اسپات چیه شما روش وبلاگ راه انداختین. آره! میدونم این قضیه جدیدی نیست و خیلی لوس شده اما باور کنین واسه من قصه هر روز و هنوزه...
من با تمام احترامی که برای سرویس دهنده های بلاگ فارسی اعم از بلاگفا ، میهن بلاگ و پرشین بلاگ قائل هستم (خصوصا کلوپ بلاگ که از دوستان هستن) و با تشکر از تمام کسانی که توی این سرور ها بلاگ دارن بخاطر توسعه محتوی دیجیتال داخلی و پشتیبانی از ارائه دهنده خدمات اینترنتی داخلی اما یاد آوری میکتم بلاگر یه پی سی پنتیوم تری تو نوار غزه نیستا! بلاگ اسپات یا همون بلاگر بزرگترین سرویس ارائه خدمات وبلاگ در جهانه که به طور خیلی اتفاقي به بزرگترین ارائه کننده خدمات تحت وب یعنی گوگل هم تعلق داره! یه جوری با زنه راجع به بلاگر صحبت نکنبن که انگار من حلقه ازدواج بدل واسش خریدم... اینقدر اینو به جون من نندازین تورو خدا... شما که از صبح پا میشین سیصد بار وال فیسبوکتونو رفرش میکنین... دیسک سر انگشت شصت دست راست میگیرین اگه یه بارم سایت ما رو هیت کنین این زنه ببینه خوشحال شه؟ سر ماه قبضه کلیک میاد براتون!!!

۵ نظر:

  1. راستشو بخوای ما دیسک سر انگشت "اشاره" دست راست می گیریم..

    پاسخحذف
  2. :))من دقیقا" روزی سیصد بار فکر کنم میرم فیس بوک!!
    خانومه بلاگر خیلی کلاس داره که!!این داخلی ها همش دردسره!البته من از بلاک اسکای راضی اما ولی خب خدایی اول میخواستم بیام بلاگر ولی سخت بود دیگه بیخیال شدم!:دی

    پاسخحذف
  3. @فینگیلی
    قربون هرچی فینگیلی چیز فهم. این سری اومدی نظر بدی شمارتم بده هر روز برات میس بندازم عرض ادب داشته باشم...

    پاسخحذف
  4. @فینگیلی
    الان زنه زنگ زد میگه: "فینگیلی" یه خانومه بعدا
    تو بهش میگی شمارتو بده بهت میس بندازم؟! بدو کامنت بده عذر خواهی کن.

    اصلا میدونین چیه به من نظر جواب دادن نیومده جناب آقای فینگیلی

    پاسخحذف
  5. ديدي فينگيلي جون..خودتم ميگي چون سخته نيومدي ..خوب واسه بقيه هم سخته ديگه...

    پاسخحذف